Klachtenregeling

Hofmans Letselschade is een betrouwbare partij met jarenlange ervaring. Het bijhouden van vakkennis heeft voor ons hoge prioriteit. Daarnaast is Hofmans Letselschade lid van brancheorganisaties die zich bezighouden met kwaliteit en richtlijnen in de letselschade. Klanttevredenheid staat hoog in ons vaandel.

Als u niet tevreden bent over de kwaliteit van onze dienstverlening zullen wij dit natuurlijk proberen samen met u op te lossen. Wij raden u aan uw bezwaren eerst voor te leggen aan uw eigen letselschade-expert bij Hofmans. Dat kan in een persoonlijk gesprek, telefonisch, schriftelijk of per e-mail (Contact).

Als het probleem daarmee niet wordt opgelost, kunt u een klacht indienen bij mr. Annemiek van Reenen-ten Kate, mede-directeur van Hofmans Letselschade (Contact). De ontvangst van uw klacht wordt meteen bevestigd. Daarna wordt uw klacht onderzocht. U ontvangt uiterlijk binnen 14 dagen een inhoudelijke reactie. Meer informatie hierover vindt u in onze Klachtenregeling Hofmans Letselschade.

Als u vindt dat uw klacht niet goed is afgehandeld, dan kunt u contact opnemen met het geschillen- en klachteninstituut van een van de volgende instanties:

Stichting Keurmerk Letselschade
Postbus 9091
3506 GB Utrecht
Zie www.stichtingkeurmerkletselschade.nl

Stichting Nederlands Instituut van Registerexperts (NIVRE)
Postbus 4231
3006 AE Rotterdam
Zie www.nivre.nl